Сновидович, Ірина ГригорівнаSnovydovych, Iryna2024-11-112024-11-112024-10Сновидович І. Г. Навчання впродовж життя як ключовий елемент розвитку персоналу в умовах сталого розвитку [Електронний ресурс] / Сновидович Ірина Григорівна // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів Х Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 10–11 жовт. 2024 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [оргком.: І. Рєпіна (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2024. – С. 143–146. – Назва з титул. екрану.978-966-926-505-0https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/46936У статті аналізується важливість навчання впродовж життя як одного із ключових інструментів розвитку персоналу в умовах сталого розвитку, з особливим акцентом на кризові періоди, зокрема, такі як війна. Розглядаються процеси навчання та розвитку всередині компанії, що формує систему підтримки з боку HR фахівців. Особливу увагу приділено викликам війни та кризовим ситуаціям, які вимагають гнучких навчальних програм, що допомагають працівникам залишатися стійкими й адаптивними. The article analyses the importance of lifelong learning as one of the key tools for personnel development in the context of sustainable development, with a special focus on crisis periods, such as war. The article examines the processes of training and development within the company, which forms a support system for HR professionals. Particular attention is paid to the challenges of war and crisis situations, which require flexible training programmes to help employees remain resilient and adaptive.ukЦілі сталого розвиткуєвроінтеграціянавчання впродовж життяуправління персоналомкоучингSustainable Development GoalsEuropean integrationlifelong learninghuman resources managementcoachingНавчання впродовж життя як ключовий елемент розвитку персоналу в умовах сталого розвиткуLifelong learning is a key element of personnel development in the context of sustainable developmentArticle