Манжос, Тетяна ВасилівнаМельник, Ольга ОлександрівнаЛуцишина, Жанна Володимирівна2015-05-202015-05-202014-06-15Манжос Т. В. Оптимальні цінові стратегії у моделюванні попиту на інноваційний продукт / Т. В. Манжос, О. О. Мельник, Ж. В. Луцишина // Моделювання та інформаційні системи в економіці : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; редкол.: В. К. Галіцин (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – № 90. – С. 160-168.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/7236Вивчено питання прогнозування попиту на інноваційний продукт. Зважаючи на відсутність статистичних даних із минулих періодів, побудовано модель росту попиту на основі моделі дифузії Басса. Досліджено вплив цінового фактору на швидкість росту попиту на інноваційний продукт; побудовано оптимальні цінові стратегії у деяких частинних випадках. Теоретичний матеріал проілюстровано числовими прикладами.We study the question of forecasting the demand for a new product. Given the lack of historical data of demand the diffusing model of innovation is finding on the base of the Bass model. The influence of price factor on the rate of demand for a new product is investigated. The optimal price strategies are built in some cases. Numerical examples are given to illustrate the model.Исследуется задача прогнозирования спроса на инновационный продукт. Учитывая отсутствие статистических данных из предыдущих периодов, построена модель роста спроса на основании модели диффузии Басса. Исследовано влияние ценового фактора на скорость роста спроса на инновационный продукт; построены оптимальные ценовые стратегии в некоторых отдельных случаях. Теоретический материал проиллюстрирован числовыми примерами.ukдифузія інноваціймодель Бассаоптимальна цінова стратегіяdiffusion of innovationsthe Bass modeloptimal pricing policyдиффузия инновациймодель Бассаоптимальная ценовая стратегияОптимальні цінові стратегії у моделюванні попиту на інноваційний продуктArticle519.8(075)