Ковальчук, Таміла ГригорівнаНовікова, Майя БогданівнаNovikova, Maia2025-03-282025-03-282024Новікова М. Б. Міжнародні маркетингові дослідження у реалізації корпоративних стратегій : бакалавр. диплом. робота : 051, Економіка / Новікова Майя Богданівна ; наук. керівник Ковальчук Т. Г. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнар. економіки і менеджменту, Каф. міжнар. економіки. – Київ, 2024. – 73 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/49837Мета кваліфікаційної бакалаврської роботи – є розробка методичних рекомендацій щодо проведення міжнародних маркетингових досліджень в рамках реалізації корпоративних стратегій.ukміжнародні маркетингові дослідженнякорпоративні стратегіїметоди дослідженньтеоретичні основи та методологічні основиМіжнародні маркетингові дослідження у реалізації корпоративних стратегійOther