Маковоз, ОксанаMakovoz, OksanaМирошник, ТетянаMуroshnуk, Tatiana2019-12-212019-12-212019-11Маковоз О. Система KPI в менеджменті [Електронний ресурс] / Маковоз Оксана, Мирошник Тетяна // Стратегія бізнесу: футурологічні виклики : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 20–22 листоп. 2019 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [орг. ком.: М. П. Сагайдак (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2019. – С. 123–126. – Назва з титул. екрану.978–966–926–310–0https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/31877Розглянуто ключові аспекти системи KPI в менеджменті. Проаналізовано основні моменти роботи даної системи та обґрунтовано потребу в ній у сучасному світі. Доведено, що для ефективної роботи та процвітання компанії необхідно здійснювати всебічний аналіз діяльності. Охарактеризовано систему KPI, яка допомагає розібратися з усіма нюансами та демонструє реальну ситуацію в компанії. This article discusses the key aspects of the KPI system in management. The main points of the work of this system are analyzed and what it is needed for in the modern world is considered. For effective work and the prosperity of the company now is not complete without a real presentation and full analysis. The KPI system helps to understand all the nuances and see the real picture in the company.ukсистемаKPIменеджментголовні аспекти системи KPIвпровадження KPI в компаніюsystemKPImanagementKPI systemmain aspects of the KPI systemintroduction of KPI in the companyСистема KPI в менеджментіKPI system in managementArticle