Дубинский, Іван2014-07-032014-07-032009Дубинский І. Розвиток Інтернету в Україні відкриває нові можливості для маркетингових досліджень / Іван Дубинский // Маркетинг в Україні. – 2009. – № 3. – С. 11–13.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4253Довідка про компанію. InMind агенція повного циклу, представник Factum Group в Україні. InMind надає повний спектр послуг в сфері маркетингових досліджень та консалтингу: кількісні та якісні дослідження ринку, споживачів, продукту, а також інноваційний аналіз та дослідницький аудит. Одна з основних спеціалізацій компанії дослідження у сфері телекомунікацій та інформаційних технологій, які InMind проводить регулярно з 2004 року.ukРозвиток Інтернету в Україні відкриває нові можливості для маркетингових дослідженьArticle