Бондарчук, Лариса МихайлівнаBondarchuk, LarisaБондарчук, Лариса Михайловна2014-05-222014-05-222010Бондарчук Л. М. Кейсовий метод навчання української мови як іноземної / Л. М Бондарчук // Забезпечення відкритості, прозорості та об’єктивності оцінювання якості навчальної роботи студентів: досвід, проблеми, перспективи розвитку : зб. матеріалів наук.-метод. конф., 2 лют. 2010 р. : у 2-х т. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. М. Колот, С. В. Степаненко, Т. В. Гуть]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Т. 1. – С. 239–241.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/3528Розглянуто кейсовий метод роботи на заняттях із української мови як іноземної як один із перспективних напрямів роботи зі студентами. Проаналізовано зміст, структуру та оцінювання мовних кейсів.Considered the сase method works in the classroom with Ukrainian as a foreign language as one of the promising areas of work with students. Analyzed the content, structure and evaluation language cases.ukкейсовий методукраїнська мова як іноземнаметодикаCase methodUkrainian as a foreign languagemethodologyКейсовий метод навчання української мови як іноземноїArticle978-966-483-333-9378:005.6(042.5) ББК 74.58я43