Голіцин, Андрій МиколайовичКолесник, Марина ОлександрівнаKolesnyk, Maryna2024-12-272024-12-272024Колесник М. О. Маркетингові комунікації підприємства та шляхи їх розвитку : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Колесник Марина Олександрівна ; наук. керівник Голіцин А. М. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 92 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47594Вивчено сутність маркетингової комунікаційної політики підприємства. Досліджено маркетингові комунікації ТОВ «Хенкель Україна». Запропоновано пропозиції стосовно удосконалення комунікаційної політики ТОВ «Хенкель Україна». The essence of the company's marketing communication policy has been studied. The marketing communications of "Henkel Ukraine" LLC were studied. Proposals for improving the communication policy of «Henkel Ukraine» LLC are offered.uk-UAмаркетингові комунікаціїрекламазв'язки з громадськістюрекламні кампаніїстратегії комунікаційпозиціонуваннябрендингmarketing communicationsadvertisingpublic relationsadvertising campaignscommunication strategiespositioningbrandingМаркетингові комунікації підприємства та шляхи їх розвиткуMarketing communications of the enterprise and ways of their developmentOther