Кузнецова, Інна О.Kuznetsova, Inna2018-04-132018-04-132018-04Кузнецова І. О. Формування конкурентної стратегії підприємства: сучасні концепції / Кузнецова І. О. // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (19–20 квіт. 2018 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. М. Соболь (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2018. – С. 209–215.978-966-926-228-8https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/24195На підставі критичного огляду наукових джерел виокремлено основні сучасні концепції формування конкурентних стратегій до яких віднесено: галузевого позиціонування, ключових компетенцій, забезпечення ринкового лідерства, підприємницької екосистеми, теорії ігор, конкурентної еволюції. Розглянуто розвиток концепції галузевого позиціонування в напряму системи накопичення цінності. Запропоновано методологічні підходи щодо ідентифікації та підтримку домінуючого положення підприємства у системі накопичення цінності.Based on the critical review of scientific sources, the main modern concepts of the formation of competitive strategies are identified: sectoral positioning, core organization capabilities, provision of market leadership, entrepreneurial ecosystem, game theory, competitive evolution. The development of the concept of branch positioning towards the value chain system is considered. Methodological approaches to identification and support of the dominant position of the enterprise in the system of value chain are defined.ukконкурентні стратегіїконкурентна перевагагалузеве позиціонуваннядомінуюча позиціясистема накопичення цінностіcompetitive strategiescompetitive advantagesectoral positioningdominant positionvalue chain systemФормування конкурентної стратегії підприємства: сучасні концепціїForming competitive strategies of the enterprise: modern conceptsArticle