Голіонко, Наталія ГригорівнаHolionko, NataliaГолионко, Наталия ГригорьевнаІванова, Алла СергіївнаIvanova, AllaИванова, Алла Сергеевна2018-09-132018-09-132018-03Голіонко Н. Сучасні підходи до створення інтернет-магазинів / Наталія Голіонко, Алла Іванова // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2018 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; оргком.: Г. О. Швиданенко (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2018. – С. 238–239. – Назва з титул. екрану.978-966-926-097-0https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/25407У статті наведено тенденції розвитку ринку е-комерції та найбільш поширені підходи до організації діяльності і функціонування інтернет-магазинів у світі і в Україні. Визначено особливі етапи створення і-магазину та орієнтовні терміни часу для такого бізнес-процесу.The article presents the tendencies of the development of the e-commerce market and the most common approaches to the organization and functioning of online stores in the world and in Ukraine. The specific stages of creating an i-store and the estimated time frame for such a business process are determined.В статье приведены тенденции развития рынка электронной коммерции и наиболее распространенные подходы к организации деятельности и функционирования интернет-магазинов в мире и в Украине. Определены особые этапы создания и-магазина и ориентировочные сроки времени для такого бизнес-процесса.ukСучасні підходи до створення інтернет-магазинівModern approaches to creating internet shopsСовременные подходы к созданию интернет-магазиновArticle503.84.46