Каніщенко, ОленаЖурило, ВікторіяДоця, Татяна2014-07-082014-07-082008Каніщенко О. Кейс. Міжнародне позиціонування українського коньячного бренду / Олена Каніщенко, Вікторія Журило, Татяна Доця // Маркетинг в Україні. - 2008. - № 6. – С. 64-70.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4452Специфіка ситуаційної вправи полягає в дослідженні умов формування ефективних стратегій позиціонування національних брендів на світових товарних ринках на прикладі прагнення українських виробників коньячної продукції завоювати прихильність потенційних сегментів споживачів алкогольної продукції. Об’єктом дослідження ситуаційної вправи є міжнародна маркетингова діяльність ВАТ «АПФ “Таврія”»; предметом – розробка ефективної стратегії позиціонування коньячного бренду агропромислової фірми «Таврія» на російському ринку коньячної продукції. Метою опрацювання господарської ситуації є розробка концепції формування, позиціонування, індивідуалізації іміджу коньячного бренду в нтернаціоналізованому ринковому середовищі та обґрунтуванні його міжнародних конкурентних переваг.ukМіжнародне позиціонування українського коньячного брендуArticle