Іщенко, Анна ВолодимирівнаНагорна, Олександра ПетрівнаNahorna, Oleksandra2024-02-082024-02-082022-06-13Нагорна О. П. Маркетингові технології створення глобальних медіабрендів : бакалавр. диплом. робота : 051, Економіка / Нагорна Олександра Петрівна ; наук. керівник Іщенко А. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнар. економіки і менеджменту, Каф. міжнар. торгівлі і маркетингу. – Київ, 2022. – 68 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/42483Кваліфікаційна бакалаврська робота містить 49 сторінок, 5 таблиць, 4 рисунка, список використаних джерел з 77 найменувань, 3 додатки. Метою роботи є визначення основ становлення глобальних медіабрендів, а також визначення їх маркетингових технологій для подальшого обгрунтування напрям транформації медіаринку в Україні. Qualifying bachelor's thesis contains 57 pages, 5 tables, 4 figures, a list of used sources of 77 items, 3 appendices. The aim of the work is to determine the basis for the formation of global media brands, as well as to determine their marketing technologies to further substantiate the direction of transformation of the media market in Ukraine.ukмаркетингова діяльністьмаркетингові технологіїмедіабрендглобальний медіабрендвітчизняний медіариноканалітика даних marketing activitymarketing technologiesmedia brandglobal media branddomestic media marketdata analyticsМаркетингові технології створення глобальних медіабрендівMarketing technologies for creating global media brandsOther