Норіцина, Наталія ІванівнаНорицына, Наталия Ивановна2016-05-042016-05-042006-03Норіцина Н. І. Бренд-менеджмент як складова успішної діяльності підприємства / Н. І. Норіцина // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 23–24 берез. 2006 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – С. 92–97. – До 100-річчя Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/17309Розглянута сутність та значення бренду та бренд-менеджменту в діяльності підприємства, визначені характеристики бренду та запропонована узагальнена концепція бренду.ukБренд-менеджмент як складова успішної діяльності підприємстваArticle