Черпак, Антоніна ЄвгенівнаCherpak, Antonina YevhenivnaЧерпак, Антонина Евгеньевна2016-05-302016-05-302008Черпак А. Є. Особливості функціонування креативних корпорацій у постіндустріальній економіці / А. Є. Черпак // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13–14 берез. 2008 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – С. 94–96.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/17957У постіндустріальній економіці народилася нова форма організації бізнесу - креативна корпорація: гнучка, здатна до саморозвитку, з пласкою організаційною структурою, побудованою навколо творчої особистості. Інтелектуальний капітал працівників креативної корпорації у таких умовах стає основним рушієм її розвитку.Post-industrial economy provided a new form of business organization — a creative corporation. This corporation is more flexible, self-developing, has plane structure organized around creative personality. Creative corporation accumulating intellectual capital of its founders and workers makes it the chief motive force of development.ukОсобливості функціонування креативних корпорацій у постіндустріальній економіціArticle65.0