Галенко, Оксана МиколаївнаЛюбчик, Катерина ЛеонідівнаLiubchyk, Kateryna2025-01-202025-01-202020Любчик К. Л. Поліструктурна трансформація медіа-індустрії у глобальному інформаційному просторі : дис. ... д-ра філос. : 292 / Любчик Катерина Леонідівна ; ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана». – Київ, 2020. – 275 c.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/48135Робота присвячена комплексному дослідженню процесів поліструктурної трансформації медіа-індустрії у глобальному інформаційному просторі. Значна увага приділена теоретико-методологічному дослідженню медіа-індустрії з розкриттям еволюції її теоретичного арсеналу та визначенням парадигмальних засад формування глобального інформаційного суспільства. На основі розкриття інституційного формату глобального медіа-ринку здійснено класифікацію його ключових інститутів та визначено їх роль у формуванні кількісно-якісних параметрів медійного ринку. The work is devoted to a comprehensive study of the processes of polystructural transformation of the media industry in the global information space. Considerable attention is paid to the theoretical and methodological study of the media industry with the disclosure of the evolution of its theoretical arsenal and the definition of paradigmatic foundations for the formation of a global information society. Based on the disclosure of the institutional format of the global media market, its key institutions are classified and their role in the formation of quantitative and qualitative parameters of the media market is determined.ukмедіа-продуктмедіа-індустріяінформаційний ресурсдіджиталізаціявіртуалізаціяглобальний медійний простірмедійні корпораціїмедійний контентстратегії горизонтальної і вертикальної інтеграціїінтегровані мультимедійні стратегіїmedia productmedia industryinformation resourcedigitalizationvirtualizationglobal media spacemedia corporationsmedia contentstrategies of horizontal and vertical integrationintegrated multimedia strategiesПоліструктурна трансформація медіа-індустрії у глобальному інформаційному просторіPolystructural transformation of the media industry in the global information spaceOther330.341.1:669