Борецька, Н. П.Крапівіна, Г. О.Багдасарова, Д. Г.2015-03-202015-03-202014-05-25Борецька Н. П. Механізми мотивації та оцінки праці персоналу сервісних підприємств / Н. П. Борецька, Г. О. Крапівіна, Д. Г. Багдасарова // Соціально-трудові відносини: теорія та практика : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. М. Колот (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – № 2. – С. 311-319.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/6002Доопрацьовано та диверсифіковано механізм мотивації праці персоналу сервісних підприємств; визначено чинники мотивації й оцінки його праці та підґрунтя оптимізації її очікуваної корисності на основі системного та комплексного підходів.The mechanism of labor motivation of service enterprises stuff is improved and diversified; motivating factors and evaluation of its work and the basis of optimization of expected utility of the stuff’s labor on the basis of a systematic and comprehensive approaches are established.Доработан и диверсифицирован механизм мотивации труда персонала сервисных предприятий; определены факторы мотивации и оценки его работы и основы оптимизации ее ожидаемой полезности на основе системного и комплексного подходов.ukМотивація праці персоналуоцінка праці персоналуцінність працікорисність працімеханізмМotivation of stuffevaluation of staffvalue of workusefulness of the labormechanismМотивация труда персоналаоценка работы персоналаценность трудаполезность трудамеханизмМеханізми мотивації та оцінки праці персоналу сервісних підприємствArticle331.1