Матвійчук, Андрій ВікторовичКрасноусова, Поліна ОлегівнаKrasnousova, Polina2024-05-132024-05-132023-06-20Красноусова П. О. Моделювання ефективності контакту з клієнтом банку у продажі депозитного продукту : бакалавр. диплом. робота : 051, Економіка / Красноусова Поліна Олегівна ; наук. керівник Матвійчук А. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Навч.-наук. ін-т «Ін-т інформ. технологій в економіці», Каф. математ. моделювання та статистики. – Київ, 2023. – 81 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/44161У даній дипломній роботі доведена актуальність та важливість аналізу клієнтів, розуміння їх особливостей, потреб та намірів. Дослідження проведено на прикладі португальської банківської установи під час маркетингової кампанії з продажу депозитних продуктів. Актуальність праці полягає у вивченні закономірностей та трендів різних клієнтських сегментів з метою підвищення ефективності роботи банку та мінімізації маркетингових витрат. Бакалаврська робота спрямована на розробку математичного інструментарію передбачення ефективності контакту з клієнтами банку задля підвищення прибутковості маркетингових кампаній з продажу депозитних продуктів. Для досягнення даної мети поставлено та вирішено ряд завдань, серед яких розробка методологічного підходу та комплексу математичних моделей із застосуванням таких методів, як: балансування вибірки, відбір значущих факторів, детальний дослідницький аналіз, категоризація даних та логістична регресія. This thesis proves the relevance and importance of customer analysis, understanding their characteristics, needs, and intentions. The study was conducted on the example of a Portuguese banking institution during a marketing campaign for the sale of deposit products. The relevance of the work is to study the patterns and trends of different customer segments in order to improve the efficiency of the bank and minimize marketing costs. Bachelor’s work is aimed at developing mathematical tools for predicting the effectiveness of contact with bank’s customers to increase the profitability of marketing campaigns for the sale of deposit products. To achieve this goal, a number of tasks have been set and solved, including the development of a methodological approach and a complex of mathematical models using methods such as sample balancing, selection of significant factors, detailed exploratory analysis, binning, and logistic regression.ukмаркетингова кампаніябанківська установаефективність контактубалансування вибіркикатегоризаціявідбір значущих факторівлогістична регресіяmarketing campaignbanking institutioneffectiveness of a contactsample balancingbinningselection of significant factorslogistic regressionМоделювання ефективності контакту з клієнтом банку у продажі депозитного продуктуModeling the effectiveness of contact with a bank’s customer in selling the deposit productOther