Антонюк, Лариса ЛеонтіївнаСацик, Володимир Іванович2014-08-222014-08-222012Антонюк Л. Організація та зміст аудиторної роботи в дослідницьких / Лариса Антонюк, Володимир Сацик // Університетська освіта. - 2012. - № 2. – С. 32-43.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4943У статті досліджено організаційні засади та зміст аудиторної роботи в дослідницьких університетах світового класу, обґрунтовано її роль та місце в забезпеченні сучасних студентів глобальними компетенціями, яким відповідають вміння і навички XXI ст. Визначено ключову пріоритетність навчальної та викладацької діяльності для ефективного оволодіння глобальними компетенціями і висвітлено стратегії провідних університетів світу у цій сфері. Систематизовано ефективні моделі і методи активізації аудиторного навчання на основі досліджень, наявні підходи до оцінювання аудиторної роботи та мотиваційні чинники продуктивної навчальної діяльності студентів в аудиторії. Виокремлено світові тенденції інформатизації вищої школи та показано внесок відкритої освіти у розбудову дослідницького потенціалу університетів.ukаудиторна роботадослідницький університетглобальні компетенціївміння і навички XXI ст.навчання на основі дослідженьмотивація навчальної діяльності студентавідкрита освітаОрганізація та зміст аудиторної роботи в дослідницьких університетахArticle