Голіонко, Наталія ГригорівнаHolionko, Nataliia2025-02-242025-02-242024-05-08Голіонко Н. Цифрова трансформація у вищій освіті: приклад університету [Електронний ресурс] / Наталія Голіонко // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (8 трав. 2024 р.) / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [орг. ком.: Д. Лук’яненко (голова та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2024. – С. 430–433. – Назва з титул. екрану.978-966-926-500-5https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/49067Цифровізація як проникнення ІКТ й інноваційних цифрових технологій докорінно змінює діяльність та життя більшості громадян. Процеси цифрових трансформацій охопили сьогодні переважну більшість сфер діяльності та галузей економіки. Не є виключенням й освітня сфера. Цифровізація у вищій освіті як процес впровадження цифрових технологій та інновацій у навчальний процес допомагає підвищити якість навчання, зробити його більш доступним та ефективним. У роботі описані можливі етапи цифрової трансформації ЗВО та особливості її реалізації. Digitization as the penetration of ICT and innovative digital technologies fundamentally changes the activities and lives of most citizens. Today, the processes of digital transformations have covered the vast majority of spheres of activity and sectors of the economy. The educational sphere is no exception. Digitization in higher education as a process of introducing digital technologies and innovations into the educational process helps to improve the quality of education, make it more accessible and effective. The paper describes the possible stages of digital transformation of higher education institutions and the features of its implementation.ukцифрова трансформаціяЗВОцифрові технологіїІКТуніверситетdigital transformationhigher educationdigital technologiesICTuniversityЦифрова трансформація у вищій освіті: приклад університетуDigital transformation in higher education: the example of the universityArticle