Fleșeriu, CristinaФлешеріу, КрістінаJerónimo, Nuno AmaralДжеронімо, Нуно АмаралTamulevičiūtė-Šekštelienė, AngelėТамулєвічуте-Шекштелєне, АнгелеLifintsev, DenysЛіфінцев, Денис СергійовичЛифинцев, Денис Сергеевич2022-09-072022-09-072022European values and effective business interaction / Cristina Fleșeriu, Nuno Amaral Jerónimo, Angelė Tamulevičiūtė-Šekštelienė, Denys S. Lifintsev // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: О. М. Гребешкова (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2022. – Вип. 50. – С. 32–44.2312-9298https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/37918This paper intends to understand the organisational values in different countries across Europe, using the Hofstede 6-D model, and apply them to realise the best strategies for effective interactions between Ukrainians and the rest of Europe, regarding the European Union commitment to accept Ukraine as a member in the future. This research compares the national values and determines clusters of countries, which have similar values regarding organisational action and structure, and searches for any correlation between clusters’ values and the countries’ positions in the rank of European Chamber for businesses. Regarding the results, the paper establishes which countries are culturally more similar to Ukraine, and also which values are predominant in the most successful countries. Finally, the paper points to a trending set of ideas and organisational values that Ukrainian businesses and organisations must pay attention to within the cultural framework of their future European Union partners. Стаття має на меті виявити організаційні цінності в різних країнах Європи, використовуючи 6-D модель Хофстеде, і застосувати їх для реалізації найкращих стратегій ефективної взаємодіїміж українцями та рештою Європи, зважаючи на зобов’язання Європейського Союзу надати Україні членство у майбутньому. У цьому дослідженні порівнюються національні цінності та визначаються кластери країн, які мають подібні цінності щодо організаційної діяльності та структури, а також виявляється кореляція між цінностями кластерів та позиціями країн у рейтингу Європейської палати бізнесу. Стосовно результатів, у роботі встановлено, які країни культурно більше схожі на Україну, а також які цінності переважають у найуспішніших країнах. Нарешті, вказується на набір актуальних ідей та організаційних цінностей, на які повинні звернути увагу українські підприємства та організації в межах культурних рамок їхніх майбутніх партнерів з Європейського Союзу.enUkraineEuropean integrationEuropean valuesorganisational cultureHofstedeУкраїнаєвроінтеграціяєвропейські цінностіорганізаційна культураХофстедеEuropean values and effective business interactionЄвропейські цінностіта ефективна бізнес-взаємодіяArticle339.922(477:061.1ЄС):005.73:316.752