Ярмолюк, Д. І.2023-05-302023-05-302023Ярмолюк Д. І. Проблеми та перспективи організації сервісних процесів готелю [Електронний ресурс] / Ярмолюк Д. І. // Туризм в Україні: виклики та відновлення : зб. матеріалів Міжнар. турист. форуму, 21–22 берез. 2023 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 51–55. – Назва з титул. екрану.978-966-926-440-4https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/40241Готель займає важливе місце в індустрії туризму, широкий і різноманітний характер якого охоплює і елементи, пов’язані з ним секторів індустрії, наприклад харчування, відпочинок і розваги тощо. Сучасні тенденції в економіці й туризмі дають підстави стверджувати, що ринок готельних послуг є достатньо перспективним для інвестування. Головною складовою всієї системи готельних послуг є якість. Якість готельних послуг повинна гарантувати споживачеві задоволення його запитів. Ці властивості формуються в процесі обслуговування в готелі, на всіх його етапах і у всіх ланках.ukіндустрія гостинностіготельсервісна іноваціяПроблеми та перспективи організації сервісних процесів готелюArticle