Ремезь, Юлія БорисівнаRemez, Yuliia BorysivnaРемез, Юлия Борисовна2012-03-142012-03-142011Ремезь Ю. Б. Еволюція сучасних концепцій маркетингу на ринку послуг / Ю. Б. Ремезь // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 618–628.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1280У статті розглянуто еволюцію маркетингових концепцій та досліджено значення категорії послуга в них. Проаналізовано роль і зміст категорії «комунікація» залежно від епохи розвитку суспільства. Зазначено сучасні маркетингові концепції на ринку послуг.The article on the evolution of marketing concepts and research service category value in them. The role and the term «communication» depending on the era of development. Marked modern marketing concept in the market.ukконцепціяпослугакомунікаціяеволюція концепцій маркетингуфрагментарний маркетингсучасні концепції маркетингумаркетинг як функція підприємствоммаркетинг система управління підприємствомconceptservicecommunicationevolution of marketing conceptsmarketing fragmentedmodern marketing conceptsmarketing as a function of enterprisemarketing management systemЕволюція сучасних концепцій маркетингу на ринку послугArticle339.138