Солов’янчик, Альона ВолодимирівнаSolovianchyk, A.2016-11-172016-11-172016-10-13Солов’янчик А.В. Стратегічні орієнтири підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств України / А. В. Солов’янчик // Економіка підприємства: теорія і практика [Електронний ресурс] : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13 жовт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 176–178. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20239Керівники підприємств будь-якого виду економічної діяльності повинні усвідомлювати зміни, що відбуваються в умовах інформатизації суспільства, розвитку інновацій і відповідним чином адаптувати свою стратегію розвитку. Адже конкурентоспроможність підприємства — це не разова перемога в конкурентній боротьбі, це постійний процес розвитку та покращення своєї діяльності.Managers of any economic activity should be aware of the changes taking place in terms of the information society, innovation and accordingly adapt its strategy. The competitiveness of the enterprise — is no single win in the competition, it’s an ongoing process development and improvement of its activities.ukстратегія діяльності туристичного підприємстваринок туристичних послугконкурентоспроможність підприємстваStrategy of tourism enterprisestourism marketcompetitivenessСтратегічні орієнтири підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств УкраїниStrategic directions of increasing the competitiveness of tourism enterprises in UkraineArticle338.48