Федорченко, Андрій ОлександровичFedorchenko, Andrii2025-05-282025-05-282025-04Федорченко А. Особливості формування і розвитку маркетингової екосистеми бізнесу [Електронний ресурс] / Андрій Федорченко // Сталий розвиток економіки, підприємств та суспільства : мaтepiaли ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 10–11 квіт. 2025 р., Івано-Франківськ / М-во освіти і науки України, Івано-Франківськ. нац. техн. ун-т нафти і газу [та ін.] ; [ред. кол.: І. Перевозова (відп. за вип.) та ін.]. – Електронні текстові дані. – Львів : Вид. Кошовий Б.-П. О., 2025. – С. 518–520. – Назва з титул. екрану.978-617-8341-15-2https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/50466ukОсобливості формування і розвитку маркетингової екосистеми бізнесуArticle339.13