Петрашко, Людмила ПетрівнаКосенко, Михайло ЄвгенійовичKosenko, Mykhailo2025-02-132025-02-132022-06-15Косенко М. Є. Міжнародна конкурентоспроможність продукції українських підприємств : бакалавр. диплом. робота : 076, Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Косенко Михайло Євгенійович ; наук. керівник Петрашко Л. П. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнар. економіки і менеджменту, Каф. міжнар. менеджменту. – Київ, 2022. – 65 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/48783Визначили, що в нинішній ситуації економічної глобалізації глобалізується конкуренція між гравцями ринку, особливо з відомими світовими брендами. Знайти нові ринки сьогодні практично неможливо, тому підвищення конкурентоспроможності власних товарів і послуг є основним завданням компанії. It was determined that in the current situation of economic globalization, competition between market players is globalizing, especially with well-known global brands. It is almost impossible to find new markets today, so increasing the competitiveness of its own goods and services is the main task of the company.uk-UAконкурентоспроможністьпослугиконкурентні перевагиміжнародна конкурентоспроможністьсвітовий ринок нерухомостіcompetitivenessservicescompetitive advantagesinternational competitivenessworld real estate marketМіжнародна конкурентоспроможність продукції українських підприємствInternational competitiveness of products of Ukrainian enterprisesOther