Лазаренко, Юлія ОлександрівнаРодіонова, Катерина ВолодимирівнаRodionova, Kateryna2024-03-212024-03-212022-02-08Родіонова К. В. Управління розробкою інноваційної стратегії бізнес-організації : магістр. диплом. робота : 073, Менеджмент / Родіонова Катерина Володимирівна ; наук. керівник Лазаренко Ю. О. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т економіки та управління, Каф. менеджменту. – Київ, 2022. – 189 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/43264У кваліфікаційній магістерській роботі узагальнено теоретичні підходи до розуміння понять «інноваційна стратегія» та «механізм формування інноваційної стратегії», зазначено типи реалізації інноваційної стратегії, а також виокремлено різноманітні підходи до формування інноваційної стратегії. Практична сторона кваліфікаційної магістерської роботи полягає в розробці відповідних заходів для ПрАТ «ККПК», використання яких може дозволити збільшити виробничу потужність, підвищити якість продукції, удосконалити організаційно-управлінську діяльність, управління збутом та управління персоналом, а також запропонувати технологію та продукт, яких ще немає на ринку України. In a qualifying master's thesis generalizes theoretical approaches to understanding the concepts of «innovation strategy» and «mechanism of innovation strategy», indicates the types of implementation of innovation strategy, as well as identifies various approaches to the formation of innovation strategy. The practical side of the master's qualification work is to develop appropriate measures for PJSC «KKPK», the use of which can increase production capacity, improve product quality, improve organizational and managerial activities, sales management and personnel management, as well as offer technology and product that do not yet exist on the market of Ukraine.ukінноваціїінноваційна стратегіяінноваційний потенціалстратегічний менеджментрентабельністьinnovationinnovation strategyinnovation potentialstrategic managementprofitabilityУправління розробкою інноваційної стратегії бізнес-організаціїManagement of the development of innovative strategy of a business organizationOther