Окландер, Михайло АнатолійовичПедько, І. А.2016-09-152016-09-152015Окландер М. А. Методи оцінки продажів нової продукції промислових підприємств з вузькою товарною номенклатурою / М.А. Окландер, І. А. Педько // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 2. – С. 187–196.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19366У статті наведено науково-методичний інструментарій отримання прогнозів продажів нової продукції промисловими підприємствами-виробниками бетону. Запропоновано використовувати два методи оцінювання збуту нової продукції. Перший метод — оцінок експертів різних груп. Другий метод — прогнозних оцінок за аналогією.In the article the scientific and methodological tools produce forecasts sales of new products by industrial enterprises producing concrete. It is proposed to use two methods to estimate the sales of new products. The first method — the expert assessments of various groups. The second method — forward-looking estimates by analogy.В статье приведен научно-методический инструментарий получения прогнозов продаж новой продукции промышленными предприятиями-производителями бетона. Предложено использовать два метода оценки сбыта новой продукции. Первый метод — оценок экспертов различных групп. Второй метод — прогнозных оценок по аналогии.ukпрогнозуваннязбутпідприємства-виробники бетонуметод прогнозних оцінок експертівметод прогнозних оцінок за аналогієюforecastingsalecompany-producers of concretemethod of forecasting expert evaluationsmethod forecast estimates by analogyпрогнозированиесбытпредприятия-производители бетонаметод прогнозных оценок экспертовметод прогнозных оценок по аналогииМетоди оцінки продажів нової продукції промислових підприємств з вузькою товарною номенклатуроюArticle65.01