Романенко, Лариса ФедорівнаБоронко, Анастасія МаксимівнаBoronko, Anastasiia2024-12-102024-12-102023-12-20Боронко А. М. Інтернет-маркетинг і особливості його застосування в маркетинговій діяльності підприємства : магістер. диплом. робота : 075, Маркетинг / Боронко Анастасія Максимівна ; наук. керівник Романенко Л. Ф. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2023. – 81 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47321Ефективність використання інтернет-маркетингу може бути значно підвищена за рахунок правильного аналізу трафіку та конверсій на веб-сайті. Прогнозна оцінка результативності підтверджує потенціал збільшення прибутку підприємства за рахунок оптимізації його інтернет-присутності. The effectiveness of using internet marketing can be greatly increased by properly analyzing website traffic and conversions. The predictive assessment of effectiveness confirms the potential of increasing the company’s profit due to the optimization of its Internet presence.ukінтернет-маркетингстратегіяоцінка результативностібренданалітикаinternet marketingstrategyperformance evaluationbrandanalyticsІнтернет-маркетинг і особливості його застосування в маркетинговій діяльності підприємстваInternet marketing and its application features in the marketing activities of an enterpriseOther