Шафалюк, Олександр Казимирович2015-02-042015-02-042008-01-03Шафалюк О. К. Потреби людини в системі базових категорій маркетингу / О. К. Шафалюк // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 10. – С. 138-145.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5869В роботі опрацьовано поняття «потреба» в системі наукового предмету маркетингу, вивчено закономірності розвитку споживання в цілісній життєдіяльності людини.ukпотребаспоживанняспоживачмаркетингПотреби людини в системі базових категорій маркетингуArticle658.893