Беценко, Т. П.2024-07-032024-07-032024-04-25Беценко Т. П. До питання про лінгвокультурологічний аналіз художнього тексту як різновид навчальних вправ і необхідний складник мовної освіти у процесі вивчення іноземної мови та культури в ситуації сьогодення [Електронний ресурс] / Беценко Т. П. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів : зб. матеріалів ІХ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (25 квіт. 2024 р.) / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: М. М. Гавриш (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2024. – С. 92–95. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/45015У статті подано спробу окреслити сутність поняття лінгвокультурологічний аналіз художнього тексту. З’ясовано специфіку лінгвокультурологічного розбору художнього твору як мовно-естетичного феномену, як взірця духовної культури певного етносу. Вказано на ключові підходи у виконанні вказаного різновиду навчальних вправ. Означено важливість розбору у процесі вивчення іноземної мови.ukлінгвокультурологічний аналізхудожній текстлінгвокультурологічний аналіз художнього текстулінгвокультурологічний розбір художнього творумовакультураінтелектуально-творча діяльністьіноземна моваДо питання про лінгвокультурологічний аналіз художнього тексту як різновид навчальних вправ і необхідний складник мовної освіти у процесі вивчення іноземної мови та культури в ситуації сьогоденняArticle