Колот, Анатолій МихайловичKolot, AnatoliiСільченко, Марина ВалеріївнаSilchenko, MarynaКрасюк, Юлія Миколаївна2015-03-312015-03-312006Колот А. М. Диференціація навчання як засіб підвищення якості знань з інформатики / А. М. Колот, М. В. Сільченко, Ю. М. Красюк // Вища школа. — 2006. — № 5—6. — С. 19—27.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/6067У статті розглянуті проблеми, пов’язані з різнорівневою підготовкою студентів зі шкільного курсу інформатики; наведено структурно-логічні схеми організації процесу навчання інформатики із паралельним вивченням дисциплін «Вступ до інформатики» й «Інформатика» та диференційованим вивченням дисципліни «Інформатика» у базовому й розширеному форматах; здійснена порівняльна характеристика схем.ukдиференційований підхідструктурно-логічна схема навчання інформатикиіндивідуалізація освітиДиференціація навчання як засіб підвищення якості знань з інформатикиArticle