Савощенко, Анатолій СеменовичСірук, М. М.2014-06-242014-06-242013-08-08Савощенко А. С. Значення маркетингового комунікаційного комплексу у видавничій сфері / А. С. Савощенко, М. М. Сірук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 501–509.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4002У статті розглянуто значення та актуальність маркетингу для видавничої сфери. Досліджено основні види маркетингово-комунікаційного комплексу за працями науковців. Висвітлено значення та особливості маркетингового комунікаційного комплексу у видавничій сфері.The article investigates the importance and relevance of marketing for the publishing industry. The basic types of marketing and communication complex of the scientific works were studied. The meaning of marketing and communication complex in the publishing sector was founded.В статье рассмотрено значение и актуальность маркетинга для издательской сферы. Исследованы основные виды маркетингово-коммуникационного комплекса по трудам ученых. Освещено значение и особенности маркетингового коммуникационного комплекса в издательской сфере.ukмаркетингкомунікаціямаркетинговий комунікаційний комплексвидавнича справавидавничий маркетингmarketingcommunicationmarketing and communication complexpublishingpublishing marketingмаркетингкоммуникациямаркетингово-коммуникационный комплексиздательское делоиздательский маркетингЗначення маркетингового комунікаційного комплексу у видавничій сферіArticle339.138..655.1/.5