Кудлай, Віра ГригорівнаKudlai, V. H.Кудлай, Вера Григорьевна2019-04-182019-04-182006Кудлай В. Г. Оцінка ефективності управління маркетингом на підприємстві / В. Г. Кудлай // Економіка. Фінанси. Право. – 2006. – № 12. – С. 12–17.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/27913Розглядається оцінка ефективності управління маркетингом на підприємстві на основі маркетингового аудиту та контролю за здійсненням маркетингових заходів.It is considered the assessment of the effectiveness of marketing management in enterprise based on a marketing audit and oversee marketing activities.ukконцепції управління маркетингомстратегічний елемент бізнесуSWOT-аналізматриця стратегічного планування General ElectricОцінка ефективності управління маркетингом на підприємствіArticle