Случайна, Лариса ОлександрівнаСлучайная, Лариса Александровна2017-06-132017-06-132017-03-21Случайна Л. О. Педагогічні технології оцінювання міжкультурної компетентності / Л. О. Случайна // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (21 берез. 2017 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 320–325. – (До 110-річчя КНЕУ, до 25-річчя факультету МЕіМ). – Назва з титул. екрану.978-966-956-090-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/21765У статті надається теоретичне обґрунтування технологій оцінювання міжкультурної компетенності магістрів КНЕУ та приклади застосування деяких технологій у практиці викладання курсу «Міжкультурна комунікація».The author attempts to give theoretical support to the methods of assessing masters’ learning achievements in Intercultural communications. She also shows how these theories correlate with the measuring of Intercultural competence and its assessment inventory developed by specialists at KNEU.ukміжкультурна компетентністьтехнології оцінюванняінструменти оцінюваннякритерії оцінюваннянавчальні досягненняintercultural competenceassessment of learning achievementspedagogic technologiesassessment criteriaПедагогічні технології оцінювання міжкультурної компетентностіArticle