Фокс, Карен Ф. А.2014-08-222014-08-222012Фокс К. Маркетинг у сфері вищої освіти: досвід США / Карен Фокс // Університетська освіта. - 2012. - № 2. – С. 8-12.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4938У статті розглянуто сутність та еволюцію теорії і практи­ки маркетингу вищої освіти у США, дано обґрунтування необхідності застосування маркетингового підходу для ведення ефективної освітньої діяльності університетів. Виокремлено новітні теоретичні та практичні розробки у сфері маркетингу вищої освіти США, проаналізовано успішний досвід провідних американських університетських закладів щодо поліпшення власного іміджу. Оцінено сучасні виклики для американської вищої школи та способи реагування на них у системі освітнього маркетингу.ukмаркетинг вищої освітиспонсорський маркетингвступний менеджментІнтернет-маркетингімідж університетуМаркетинг у сфері вищої освіти: досвід СШАArticle