Діченко, Анна ЛеонідівнаКравченко, Анастасія СергіївнаKravchenko, Anastasiia2024-12-272024-12-272024Кравченко А. С. Маркетингове управління продажем товарів і послуг : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Кравченко Анастасія Сергіївна ; наук. керівник Діченко А. Л. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 50 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47600Кваліфікаційна бакалаврська робота виконується на матеріалах ТОВ «Ніжинський консервний завод». Бакалаврська робота містить теоретичні та практичні аспекти управління продажем товарів чи послуг підприємства на ринку консервованої продукції на прикладі ТОВ «Ніжинський консервний завод». Вона складається з трьох розділів. У першому розділі розглядаються теоретико-методичні засади маркетингового управління продажем товарів та послуг. Автор досліджує поняття, структуру і категоріальний апарат управління продажем з точки зору маркетингу, а також його розвиток і особливості в контексті консервованої продукції. У другому розділі досліджується ефективність наявного процесу управління продажем товарів та послуг на ринку плодоовочевої та консервованої продукції. Розкривається характеристика показників підприємства, а також проводиться оцінка ефективності маркетингової діяльності та управління продажем консервованої продукції саме ТОВ «Ніжинський консервний завод» відповідно. У третьому розділі наводяться рекомендації щодо підвищення ефективності процесу управління продажем. Наводиться оцінка перспектив та шляхи покращення стратегії заводу. Розглянуто механізм покращення позицій «Ніжинського консервного заводу» в конкурентному середовищі та надано рекомендації щодо покращення процесу управління продажем. Автор обґрунтовує прийняті рішення, розглядає та покращує маркетингові стратегії у просуванні товарів та послуг на ринку консервації, а також зосереджує увагу на шляхах удосконалення поточної ситуації при цьому підвищує конкурентоспроможність підприємства та його продукції, відповідно. The qualifying bachelor's thesis is based on the materials of «Nezhinsky Cannery» LLC. The bachelor's thesis contains theoretical and practical aspects of managing the sale of goods or services of an enterprise in the market of canned products on the example of «Nezhinsky Canning Plant» LLC. It consists of three sections. The first chapter discusses the theoretical and methodological foundations of marketing management of sales of goods and services. The author examines the concept, structure and categorical apparatus of sales management from the point of view of marketing, as well as its development and features in the context of canned products. The second section examines the effectiveness of the existing process of managing the sale of goods and services in the market of fruit and vegetable and canned products. It describes the characteristics of the enterprise's indicators, as well as evaluates the effectiveness of marketing activities and management of sales of canned products at the LLC «Nezhinsky Canning Plant», respectively. The third section provides recommendations for improving the efficiency of the sales management process. The prospects and ways to improve the plant's strategy are assessed. The mechanism for improving the position of the «Nezhinsky cannery» in the competitive environment is considered and recommendations for improving the sales management process are provided. The author substantiates the decisions made, considers and improves marketing strategies in promoting goods and services in the canning market, and also focuses on ways to improve the current situation while increasing the competitiveness of the enterprise and its products, respectively.uk-UAмаркетингуправліннятовариреалізаціяпродажпослугаmarketingМаркетингове управління продажем товарів і послугMarketing management of sales of goods and servicesOther