Грановська, Вікторія Григорівна2016-11-112016-11-112016-11Грановська Вікторія. Геомаркетинг: інструментарій, мета і завдання / В. Грановська // Модернізація управління національною економікою : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 листоп. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: І. Й. Малий (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 203–208.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20101Здійснено узагальнення теоретичних підходів, систематизовано та сформовано інструментарій геомаркетингу, визначено пріоритетні задачі геомаркетингу та оцінено можливості його застосування в системі управління аграрними підприємствами.ukГеомаркетинг: інструментарій, мета і завданняArticle339.137.2:658.8:338.43