Хамідова, А. Ш.Khamidova, A.2011-05-122011-05-122009-09-24Хамідова А. Ш. Розвиток соціально-відповідального маркетингу вітчизняного підприємства / А. Ш. Хамідова // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 24–25. – С. 177–182.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/321В статті досліджено процес інтеграції соціально-відповідального маркетингу у діяльність основних елементів організаційної структури, а також його вплив на підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства. Вивчено та теоретично узагальнені основні різновиди і напрями форм прояву соціально-відповідального маркетингу підприємств. Запропоновано практичне використання результатів дослідження у процесі розробки стратегічної політики розвитку підприємств галузі мінеральних добрив України.The article concentrates on the trends of the business education transformation in the conditions of financial instability.ukкорпоративна соціальна відповідальністьсоціально-відповідальний маркетингпрограми соціальної відповідальностіcorporate social responsibilitysocial-responsible marketingsocial responsibility programРозвиток соціально-відповідального маркетингу вітчизняного підприємстваArticle339.138