Багацький, Володимир МиколайовичBagatskiy, VolodymyrБагацкий, Владимир НиколаевичШевчук, Н. М.Schevchuk, N.2012-07-232012-07-232007-12-28Багацький В. М. Вдосконалення методу структурування ринку виробників шампанських вин / В. М. Багацький, Н. М. Шевчук // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Вип. 20–21. – С. 79-85.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1878В статті розглянуто методи структурного групування, виокремлено переваги та недоліки кожного з розглянутих методів та запропоновано шляхи вдосконалення на підставі встановлення меж інтервалів методом гнучких групових середніх.ukметод структуризації ринку виробниківстатистичне групуванняструктурний тип групуваннягрупувальна ознакапринцип недопустимості пустих групвеличина інтервалуметод гнучких групових середніхВдосконалення методу структурування ринку виробників шампанських винArticle663.223:311.12.005.22