Чабан, Віталій ГригоровичСкурська, Валерія ЮріївнаSkurska, Valeriia2025-01-172025-01-172024Скурська В. Ю. Система управління взаємовідносинами з клієнтами та шляхи її розвитку : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Скурська Валерія Юріївна ; наук. керівник Чабан В. Г. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 58 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/48064Робота виконувалась на основі матеріалів підприємства «Netpeak». В першому розділі розглянуто теоретичні основи управління взаємовідносинами з клієнтами та методи підвищення лояльності. У другому розділі була проаналізована маркетингова діяльність підприємства «Netpeak», конкурентна середа компанії. Також проведений аналіз економічних показників бренду. У третьому розділі запропоновані шляхи покращення взаємовідносин з клієнтами та підвищення лояльності покупців, рішення обґрунтовані фінансовими розрахунками. The work was performed on the basis of the materials of the enterprise «Netpeak». The first chapter deals with the theoretical foundations of customer relationship management and methods of increasing loyalty. In the second chapter, the marketing activity of the enterprise «Netpeak», the competitive environment of the company was analyzed. An analysis of the economic indicators of the brand was also carried out. In the third section, ways to improve relations with customers and increase customer loyalty are proposed, the decisions are justified by financial calculations.uk-UAклієнтиуправліннямаркетингові комунікаціїCRM-системалояльністьclientsmanagementmarketing communicationsCRM systemloyaltyСистема управління взаємовідносинами з клієнтами та шляхи її розвиткуCustomer relationship management system and ways of its developmentOther