Загарій, Віта КлавдіївнаКушніренко, Тимофій ОлександровичKushnirenko, Tymofii2025-03-272025-03-272024-06-12Кушніренко Т. О. Корпоративні маркетингові стратегії міжнародних компаній в Україні : бакалавр. диплом. робота : 051, Економіка / Кушніренко Тимофій Олександрович ; наук. керівник Загарій В. К. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнар. економіки і менеджменту, Каф. міжнар. економіки. – Київ, 2024. –64 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/49780У сучасних умовах глобалізації та конкурентної боротьби на міжнародних ринках, ефективне використання корпоративних маркетингових стратегій є вирішальним для успішної діяльності міжнародних компаній в Україні. Це дослідження аналізує маркетингові стратегії міжнародних компаній в Україні, оцінює їх ефективність на прикладі Nestlé S.A. та визначає напрямки їх удосконалення. Основні завдання включають аналіз сутності корпоративних стратегій, вплив міжнародного середовища та організацію діяльності Nestlé S.A. In the modern context of globalization and competitive struggle in international markets, the effective use of corporate marketing strategies is crucial for the successful operation of international companies in Ukraine. This study analyzes the marketing strategies of international companies in Ukraine, evaluates their effectiveness using the example of Nestlé S.A., and identifies areas for improvement. The main tasks include analyzing the essence of corporate strategies, the impact of the international environment, and organizing Nestlé S.A.'s activities.ukкорпоративні маркетингові стратегіїміжнародні компаніїукраїнський ринокефективність маркетингуудосконалення стратегійcorporate marketing strategiesinternational companiesUkrainian marketmarketing efficiencystrategy improvementКорпоративні маркетингові стратегії міжнародних компаній в УкраїніCorporate marketing strategies of international companies in UkraineOther