Остапенко, Ельвіра ОлексіївнаOstapenko, ElviraОстапенко, Эльвира Алексеевна2022-09-272022-09-272011Остапенко Е. О. Виокремлення компонентів готовності до професійного саморозвитку: інтеграція існуючих підходів / Е. О. Остапенко // Наука і освіта : наук.-практ. журн. / ДЗ «Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського», Півд. наук. Центр НАПН України ; [редкол.: О. Я. Чебикін (голов. ред.) та ін.]. – Одеса : ПНЦ НАПН України, 2011. – № 6 (Спец. вип.: Вища освіта в сучасному суспільстві: шляхи оновлення та засоби реформування). – С. 177–180.2311-8466https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/38020Шляхом аналізу та узагальнення визначено основні тенденції виділення компонентів готовності до навчальної, професійної діяльності, готовності до саморозвитку та професійного саморозвитку. На основі інтегративного підходу визначено компоненти та показники готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку. Through the analysis and generalization the basic tendencies of allocation of components of readiness for educational, professional activity, readiness for self-development and professional self-development are defined. Based on the integrative approach, the components and indicators of readiness of future economists for professional self-development are determined.ukкомпонентготовністьсаморозвитокпрофесійний саморозвитокcomponentreadinessself-developmentprofessional self-developmentВиокремлення компонентів готовності до професійного саморозвитку: інтеграція існуючих підходівIsolation of components of readiness for professional self-development: integration of existing approachesArticle37.032