Непша, Павло ВікторовичNepsha, PavloНепша, Павел Викторович2016-10-202016-10-202007-01-10Непша П. В. Теоретико-методологічні аспекти маркетингових каналів розподілу / П. В. Непша //Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 177–187.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19936Розглянуто теоретичні поняття розвитку маркетингових каналів, проблеми управління в каналах і в ефективності функціонування.ukтоварспоживанняканали розподілуринокТеоретико-методологічні аспекти маркетингових каналів розподілуArticle658.8.:378.14