Плаксій, Т. В.Білега, О. В.2017-09-122017-09-122009Плаксій Т. В. Методичні підходи до оцінки ефективності управління системою маркетингу підприємств будівельного сектору / Т. В. Плаксій, О. В. Білега // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 109–116.978-966-483-269-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22071В статті розглянуто методичні підходи до оцінки ефективності управління системою маркетингу, що дозволяють здійснювати надійне управління підприємствами будівельного бізнесу.ukЕфективність маркетингуіндекс ефективностііндекс доходностіМетодичні підходи до оцінки ефективності управління системою маркетингу підприємств будівельного секторуArticle658.8