Шафалюк, Олександр КазимировичПокушевська, Тетяна ІгорівнаPokushevska, Tetiana2024-12-262024-12-262024Покушевська Т. І. Просування брендів підприємства в соціальних мережах : магістер. диплом. робота : 075, Маркетинг / Покушевська Тетяна Ігорівна ; наук. керівник Шафалюк О. К. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 79 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47581Магістерська робота розглядає стратегії просування брендів підприємства «Нексус Автомотів Україна» в соціальних мережах. Досліджено вплив контенту, активності та ключових показників ефективності на успішність просування. Аналізується використання платформ, таких як Instagram, Facebook, YouTube, TikTok, у контексті залучення аудиторії та підвищення уваги до брендів компанії. Робота включає в себе практичний аналіз результатів та рекомендації щодо оптимізації стратегій маркетингу в соцмережах для досліджуваного підприємства. The master’s paper examines the brand promotion strategies of Nexus Automotive Ukraine on social media. The influence of content, activity, and key performance indicators on the success of promotion is investigated. The use of platforms such as Instagram, Facebook, YouTube, TikTok is analyzed in the context of attracting an audience and increasing attention to the company’s brands. The work includes a practical analysis of the results and recommendations for optimizing social media marketing strategies for the company under study.ukбрендпросуваннясоціальні мережістратегіямаркетингові комунікаціїbrandpromotionsocial mediastrategymarketing communicationsПросування брендів підприємства в соціальних мережахEnterprise brands’ promotion on social mediaOther