Романенко, ОлесяМельник, Олександр2024-12-132024-12-132024-11-01Романенко О. Застосування штучного інтелекту в категорійному менеджменті компаній [Електронний ресурс] / Олеся Романенко, Олександр Мельник // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 1 листоп. 2024 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: О. І. Олексюк (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2024. – С. 62–64. – Назва з титул. екрану.978-966-926-511-1https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47372На основі опрацьованих інформаційних джерел виділено напрями застосування штучного інтелекту (ШІ) в категорійному менеджменті, які допоможуть підвищити ефективність бізнес-процесів та забезпечать додаткову прибутковість компанії. Також акцентовано увагу на викликах та ризиках, пов’язаних із впровадження штучного інтелекту. Based on the analyzed information sources, the directions of artificial intelligence (AI) application in category management have been identified, which will help increase the efficiency of business processes and provide additional profitability for the company. The challenges and risks associated with the implementation of artificial intelligence are also highlighted.ukштучний інтелектШІкатегорійний менеджментпродажітовариartificial intelligenceAIcategory managementsalesproductsЗастосування штучного інтелекту в категорійному менеджменті компанійIntegrating artificial intelligence into category management practicesArticle658:338.2