Дуріхіна, Олена Володимирівна2014-06-242014-06-242013-08-21Дуріхіна О. В. Роль конкурентоспроможності в стратегічному плануванні на українських машинобудівних підприємствах / О. В. Дуріхіна // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 96–106.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4016В статті розглянуто основні тенденції впливу конкуренції на стратегічне планування та формування маркетингових стратегій управління на підприємствах машинобудівної галузі України.The article focuses on key trends and competitive conditions of influence competition on strategic planning and development of marketing strategies of managing in machine-building industry of Ukraine.В статье рассмотрено основные тенденции влияния конкуренции на стратегическое планирование и формирование маркетинговых стратегий управления на предприятиях машиностроительной отрасли Украины.ukКонкуренціямаркетингова стратегіястратегії підприємстваринокстратегічне плануваннямашинобудуваннямашинобудівний комплексCompetitionmarketing strategybusiness strategymarketstrategy planningmachine buildingmachine-building industryКонкуренциямаркетинговая стратегиястратегии предприятиярынокстратегическое планированиемашиностроениемашиностроительный комплексРоль конкурентоспроможності в стратегічному плануванні на українських машинобудівних підприємствахArticle339.138