Черпак, Антоніна Євгенівна2012-03-262012-03-262010-09-10Черпак А. Є. Політика соціальної відповідальності корпорацій: питання мотивації та формування / А. Є. Черпак // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : у 2 ч. – Ч. 2. — С. 180–186.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1370Автор розглядає фактори впливу на формування політики корпоративної соціальної відповідальності (КСВ), зокрема, вплив споживачів, а також доводить необхідність орієнтації структури заходів з CSR на специфічні потреби ключових груп стейкхолдерів корпорації.Author considers the factors of influence on formation of CSR politics, in particular consumers influence, and proves the necessity to comply the structure of CSR activities with specific needs of key stakeholders of corporation.ukкорпоративна соціальна відповідальність (CSR)структура КСВ-заходівстейкхолдери«КСВ-зрілість» споживачаcorporate social responsibility (CSR)structure of CSR activitiesstakeholdersCSR-readiness of consumerПолітика соціальної відповідальності корпорацій: питання мотивації та формуванняArticle658.114.45