Савчук, Анастасія МиколаївнаSavchuk, AnastasiiaСавчук, Анастасия Николаевна2018-02-082018-02-082017-11Савчук А. М. Інформаційні потреби підприємств торгівлі при формуванні омніканальних стратегій / Савчук Анастасія Миколаївна // Стратегія підприємства: підприємницький контекст : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 16–17 листоп. 2017 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана». – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 44–45.978-966-926-198-4https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/23618ukІнформаційні потреби підприємств торгівлі при формуванні омніканальних стратегійInformation needs of trade enterprise during omnichannel strategy developmentИнформационные потребности предприятий торговли при формировании омниканальных стратегийArticle