Котова, МаринаЮхненко, Марія2024-12-132024-12-132024-11-01Котова М. Мобільнa комерція як основний інструмент електронної комерції [Електронний ресурс] / Котова Марина, Юхненко Марія // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 1 листоп. 2024 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: О. І. Олексюк (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2024. – С. 74–77. – Назва з титул. екрану.978-966-926-511-1https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47382Дослідження присвячено аналізу впливу мобільної комерції на ринок електронної комерції в умовах швидкої діджиталізації. Визначено переваги мобільної комерції для споживачів і бізнесу, а також тенденції розвитку цієї сфери на прикладі застосунку компанії «PROSTOR». This study is dedicated to analyzing the impact of mobile commerce on the electronic commerce market in the context of rapid digitalization. It identifies the advantages of m-commerce for consumers and businesses, as well as trends in the development of this field, using the example of the "PROSTOR" application.ukмобільна комерціяелектронна комерціядіджиталізаціяmobile commerceelectronic commercedigitalizationМобільнa комерція як основний інструмент електронної комерціїMobile commerce as a primary tool of electronic commerceArticle621.395.721.5:339:004.738.5