Дайновський, Юрій Анатолійович2012-03-062012-03-062011Дайновський Ю. А. Маркетингові прийоми як спосіб нагромадження і використання досвіду маркетингової діяльності / Ю. А. Дайновський // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 155–165.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1231Розглянуто сутність і доцільність створення банку маркетингових прийомів. Обґрунтовано необхідність його використання як у практичній діяльності, так і у процесі навчання і підвищення кваліфікації. Характеризуються окремі теоретичні аспекти діяльності щодо генерації маркетингових прийомів, формування і практичного застосування їх банку, які засвідчують наявність у цій сфері ознак як наукового напряму, так і окремого навчального курсу.Marketing tricks as a method of accumulation and application of marketing activity experience. Essence and expedience of creation of marketing tricks bank are considered. Benefits of such bank application both in practical activities and in general or post-graduate training are substantiated. Certain theoretical aspects of activities concerning marketing tricks generation, the tricks bank forming and application are characterized, testifying this sphere to possess the signs both of scientific school and of a separate educational course.ukмаркетингмаркетингові прийомибанк прийомівбізнесприйоми бізнесуmarketingmarketing tricksbank of tricksbusinesstricks of businessМаркетингові прийоми як спосіб нагромадження і використання досвіду маркетингової діяльностіArticle339.138